Clientul poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:

1.      Produsele standard :

–       Produsele standard pot fi returnate in termen de 30 de zile de la data achizitiei pentru rambrsare sau schimb. Produsele returnate trebuie sa fie intr-o stare perfecta, fara semne de uzura sau deteriorare.

2.      Produsele personalizate: 

–       Produsele personalizate sunt realizate conform cerintelor specific ale clientului si , din acest motiv , nu pot fi returnate sau schimbate , conform OUG 34/2014, decat in cazul in care prezinta defecte de fabricatie.

Clientul este obligat sa notifice intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat VALFURNITURE SRL , ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre VALFURNITURE SRL sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat VALFURNITURE SRL   decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre VALFURNITURE SRL , prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica VALFURNITURE SRL   de cerinta de retur, iar VALFURNITURE SRL   ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la inregistrarea cererii de retur.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

ATENȚIE: În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client,VALFURNITURE SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.